16.5.2016

Summer sixteen bucket list

Paula:
Moi! Täällä rupeaa kirjottelemaan kaks tyttöä, joilla on urheilu lähellä sydäntä. Ollaan aikaisemmin kokeiltu tehdä blogia, mutta ajan mittaan se sitten vähän jäi. Ajateltiin nyt kokeilla uudestaan ja aloittaa niin sanotusti puhtaalta pöydältä. Tykkäämme siis paljon erilaisista urheiluista ja harrastetaan molemmat kilpalajeja. Annika harrastaa yleisurheilua ja minä taitoluistelua. Täällä kirjoittelemme arkisista asioista ja yritetään tehdä blogistamme mahdollisimman hyvä! En halunnut tehdä ekasta postauksesta liian tylsää, joten ajattelin lisätä tähän mun kesäsuunitelmia eli summer bucket listin. Toivottavasti pidätte!

1.  Day trip Hankoon tai Turkuun
Turussa oon käynyt perheen kanssa pariin kertaan, mutta Hangossa ei ole koskaa tultu käytyä, joten ois kiva käydä kavereiden kanssa päiväreissulla. Sen aikana voitais katsella vähä taloja, uida ja tietenkin syödä hyvää ruokaa! Mentäis vaikka vadelmaveneellä!!

2. Mökkiviikko parhaan kaverin seurassa
Osaan niin hyvin jo kuvitella mut ja jonkun mun kavereista meidän mökillä, lenkkeilemässä ihanilla mökkiteillä, soutelemassa veneellä, pyöräilemässä, ottamassa aurinkoa, uimassa ja kuuntelemassa hyvää musiikkia...


3. Uutta musiikkia
Hyvästä musiikista puheen ollen tykkään löytää uusia biisejä, joita ei ihan kaikki ole kuullet tai joita ei soiteta ihan koko ajan. Kesä on taas vain täydellinen ajankohta soittaa niitä.
Tällähetkellä päässä soi Summer sixteen, koska why not


4. Kesäillat chez Annika
Siis mä en tiedä miksi, mutta mulla oli viime vuonna todella kiva kesä ja kaikista paras fiilis mulla oli jäänyt, kun mä olin ollut Annikalla yötä ja mentiin pyöräilemään ja ottamaan kuvia pelloille. Aurinko oli jo laskemassa, ketään ei ollut häiritsemässä meitä, oli tosi rauhallista ja ihanaa. Rakastan sitä tunnetta niin paljon, kun ei tarvitse huolehtia mistään, ei ole mitään taakkaa ja mieli on ihan tyyni. Pelkkää rakkautta<3


5. Kiva ripari
Tää on vähän outo kohta mun listissä. Mutta syy miksi tää on täällä on se, että oon menossa tänä vuonna riparille ja en tunne sielt ketään (tähän asti riparikäynnit omatoimisia)! Oon aika varma, että tuun samaan ainakin joitain kavereita sieltä, koska oon aika helppo ihminen johon tutustuu ja uskallan mennä puhumaan ihmisille. Ois kanssa kiva jos ois kiva ripari!


6. Vetää Helsinki-tour landelaiselle
Ois tosi kiva vetää jollekki mun kaverille, joka ei oo Stadista vetää parin päivän Helsinki-tour. Kerranki tuntisin itteni jotenki viisaaks tai että tietäisin jotakin XD 

7. Teltassa nukkuminen
Ollaan sovittu jo kavereiden kanssa että mennään johonkin kivaan ja rauhalliseen paikkaa kattomaan auringon laskua. Jos ei kuitenkaan löydetä mitään nukutaan teltassa omalla pihalla!

8. Sup
 En oo koskaan onnistunu menee suppaamaan ja nyt päätin että tänä kesänä meen! Oon kuullu monilta että suppaaminen on tosi kivaa! Pitää kanssa muistaa uida paljon, siinä myös ruskettuu;)

9. Stadikalla 10
Oon joka kesä hypänny Kumpulassa 10 ja jotenki mulle on jääny sellanen tunne että stadikan 10 on paljon korkeampi joten... Tänä kesänä sitten!

10. Minigolf
Uskokaa tai älkää en oo koskaan ollut golffaamassa tai edes minigolffaamassa!! Kun oltii koulun kaa Super parkin golf-pisteellä enkä osunu ku kerran, mutta mulle uskoteltii että minigolf on paljon helpompaa! XD

Kaikista tärkeintä pitää PARAS kesä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti