24.5.2016

Wednesday thoughts

Paula:


Mä en voi uskoa että on enään vähä päälle viikko koulua jäljellä! Taas tuntuu siltä että vuosi on hurahtanut tosi tosi nopeasti... Tietenkin ku mä ajattelen niitä "ihania" talvisia -20 viikkoja se kyl tuntuu pitkältä. Talvi on jo selätetty kauan aikaa sitten, mutta vasta nyt mä tajusin sen vasta kunnolla! Hirveimpiä viikkoja oli talvella, kun oli paljon kokeita ja vain yksi kympin aamu koko viikossa... lisäksi oli hitsin kylmä. Oon ottanut aurinkoa nyt tasan kerran, mutta kyllä mä tuun sitten kesän jälkeen näyttämään ruskeammalta, vaikka nyt ihan valkoinen olenkin xd

     Kaikki peruskoulun kokeet on nyt mun osalta tehty (paitsi pieni lajitentti) ja mulla on paras fiilis ikinä! Huomioon ottaen että ysi luokka meni päin honkia ja elän jokapäiväisessä pelossa siitä että en pääse sinne lukioon minne haluaisin... Se siitä, nyt voi ainakin ottaa melkein puoli vuotta jillisti. Oikeasti, seuraavat kokeet vasta koeviikolla lukiossa?!?!


4 kommenttia: